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Nanoyou Film
NANOYOU
The NANOYOU film is an overview of nanoscience and nanotechnology applications. It was shot by Nanoscience Centre a...
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Nanoyou Lab Experiment A- Teacher Document (11-13)
NANOYOU
Experiment A shows the relations between nanostructures and properties of natural nanomaterials. This is a teacher ...
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Nanoyou Lab Experiment A- Teacher Document (14-18)
NANOYOU
Experiment A shows the relations between nanostructures and properties of natural nanomaterials. This is a teacher ...
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Nanoyou Lab Experiment D- Teacher Document (11-13)
NANOYOU
The aim of Experiment D is to understand the concept of “superhydrophobicity” by examining natural superhydroph...
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Nanoyou Lab Experiment A- Students Laboratory Worksheet (14-18)
NANOYOU
Experiment A shows the relations between nanostructures and properties of natural nanomaterials. This laboratory wo...
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Nanoyou Lab Experiment D- Students Document (11-13)
NANOYOU
The aim of Experiment D is to understand the concept of “superhydrophobicity” by examining natural superhydroph...
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Nanoyou Lab Experiment A- Students Background reading (14-18)
NANOYOU
Experiment A shows the relations between nanostructures and properties of natural nanomaterials. This document prov...
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Nanoyou Lab Experiment A Powerpoint
NANOYOU
This power point presentation provides an overview of Experiment A, which shows the relations between nanostructure...
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About nanopinion
- NanOpinion ist ein EU-finanziertes Projekt, das 17 Partner aus 11 Ländern mit dem Ziel zusammenbringt, die öffentliche Meinung zu dem zu analysieren, was sich die Bevölkerung von Innovation mit Nanotechnologien erhofft. Das Projekt richtet sich an BürgerInnen mit besonderem Fokus auf schwer zu erreichende Zielgruppen, d. h. Personen, die man gewöhnlich nicht dort findet, wo Meinungen zu Nanotechnologien aus erster Hand abgegeben werden.
- Der Dialog wird online und mithilfe spezieller Umfrage-Aktivitäten in 30 Ländern unter Verwendung unterschiedlicher Teilnahmeformate gefördert.
- Um eine fundierte Diskussionzu fördern veranstalten wir außerdem eine weitreichende Presse- und Soziale Medien-Kampagne und bieten ein Respositorium mit über 150 Quellen an.